- Höst och första snön -

Ciao!

Så var denna arbetsdag över. Och för er som undraR så är det nu höst, kallt och becksvart ute klockan 6 på morgonen! Jag var flyförbannad på mig själv i morse eftersom jag var säker på att jag hade ställt klockan fel och att den ringde mitt i natten. Men nej. Klockan var 06.20 och var tvungen att släpa mig och mitt trötta huvud upp ur sängen.

Valde att cykla in till stan, vilket var bra, eftersom jag verkligen vaknade till tack vare den isande kylan!

Nu har jag ätit och skall lägga mig på sängen och läsa SF-klubbens tidning Allwar & Oförskämt. Nice! Antagligen eftersläpp på Borgen ikväll. Hejhej!

Ps. Första snön kom idag, eller rättare sagt de första snöflingorna. Jei.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0