- Desperate -

Märkte just att grannen har satt upp julbelysning på balkongen! Är jag sent ute eller..? My God!

Sitter och chillar med te och Kismet och lyssnar som bäst på denna låt:



Jag har alltid varit ett smygfan av Muse. Älskar deras lite mystiska låtar med sin speciella klang. Dystert och mörkt, men samtidigt så charmigt. Lite som hösten ju:)

Åkte tillbaka till Sokos och köpte andra säsongen också, snacka om att det blir maraton snart! Bara tvättmaskinen tystnar, inget får störa mig! Imorgon jobb och sen till Paukku Pauliina på  tuparit:) Jihuu! Ciao!

Kommentarer
Postat av: e

nåjo du e ju helt efter, julen skall förberedas i tid;)jag har redan köpt julklappar, fast jag betackar mig från julbelysning förstås-...DET är för tidigt

2009-10-03 @ 18:49:38
Postat av: Josefin

Jaha, jag får väl sätta igång då jag å! Skicka listan!

2009-10-05 @ 09:17:21
URL: http://livetmedjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0