- Brahebullar -

Jahapp, idag skulle jag vara effektiv. Det gick ju som det gick. Blev kaffe på stan i flera timmar med några studiekompisar, riktigt trevligt det med:) Brahes kex är megastora, men pinsamt att de inte fått kex, rätt stavat på engelska, det stod: " Coocies". My God!

Vi gick också en runda på Anttila, jag fick med mig lite rengöringsmjölk för ansiktet och duschtvål. Trevligt meN onödigt, egentligen.

Har just avslutat en väldigt charmig måltid bestående av Saarionens leverlåda och en tomat. Mums.

Nu blir det antagligen långprommis och sen TV. Om jag lyckas slita mig från Spotify och Cher, det vill säga:) Haha! Laters!


Kommentarer
Postat av: mamma

Hejsvjs!

Vi ät samma middag idag, mums, på riktigt, jag gillar leverlådan..!Annars hoppas vi tenterna gick bra!!Vi ses i helgen!Krammamma

2009-10-22 @ 21:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0