- Brådis -

God morgon!

Har alldeles nyss stigit upp och är fortfarande rätt halvvaken. Vaknade dessutom med huvudvärk och det är det värsta! Fy! Hoppas den går om fort, jag har mycket på gång idag.

Om en timme ska jag möta Anna och Karin i Arken för lunch. Borde kanske äta morgonmål här snabbt innan:) Efter det in till stan med Anna, sen hem, fixa mat, och sen iväg till Kåren på Halloween-kväll. Ska bli skoj! Har dock föreläsning imorgon vid tio igen, så det blir knappast så sen kväll.

Känns dessutom som att det är första dagen på en evighet som det inte regnar! Jag ska cykla, jihuu! Nej, nu ska jag fxa mig klar, sen iväg! Vilket onödigt blogginlägg! So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0