- Blä-dag -

Vilken hemsk dag hittills. Eller inte vet jag direkt hemsk, men ingenting har gått som det ska. Jag har fått veta att två av mina tenter inte varit godkända, okej, jag visste att de inte skulle vara det. Men ändå. Skit! Orka läsa igen. Den ena är statskunskap, så det är lugnt, ingen större panik, men den andra är vetenskapsteori och jag orkar verkligen inte läsa på det igen. Blä.

Dessutom har jag kvar att läsa till sociologitenten. Var är min ork? Men okej, det är först 11.11. Men ska fasen börja i tid. Ska börja i onsdag! Jag ska!

Usch, tur att jag fick shoppa lite i Cittari med Anna idag, det är typ det enda roliga som hänt idag. Skrev ju en till tent idag, dock känns det som att det gick bra. Så den ska väl va godkänd. Fan ta vetenskapsteori!

Okej, jag ska nu ta mitt negativa jag och äta mat. Sen se på täydelliset och sen planera veckan. Hoppas dagen vänder till det bättre ännu. Hej!

Kommentarer
Postat av: e

nå det kunde ha varit värre också..du kunde ha varit född i ...:) som någon lär ha sagt:)det är därför det fins omtentamenstillfällen!

2009-10-26 @ 17:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0