- Yrvaken -

Jösses, är nu helt yr i bollen eftersom jag hade för mig att jag tog en liten tupplur för att alldeles nyss vakna och märka att jag hade sovit i två timmar! Jag somnade på sängen och då jag gick ut till vardagsrummet sov V på soffan, haha. Typiskt:)

Dagen började med att jag vid halv ett mötte upp Annika och hennes vänner på Coffee House där vi tog en milkshake. Jag kan tipsa om Mango-miklshaken de har där, mums! Dessutom kan jag återigen konstatera att världen är allt bra liten, en av Annikas vänner var samma flicka som gick på samma franska som jag i början av perioden. Skoj:)! Det var kul att träffas efter en så lång tid och vi borde definitivt träffas oftare!

Efter shaken kom V och hämtade mig och vi åkte till Kaarina där vi blev bjudna på mat, alltid kul! Vi hann också med den långa sköna vårpromenaden, Tico var såklart med:) Jag fundera om jag skulle gå ut en sväng idag ännu, även om det redan är mörkt. Får se. Ikväll ska vi iallafall se på "Polisskolan", hihi! Sitter just nu och njuter av en kopp kaffe och syster N's goda dajmcookies, fasans goda är dom:)!

Nej nu ska jag effektivera mig, börjar småningom återhämta mig från sömnen. Lyssna på Koops - Broadway sky. Ni som har skivan. Ps. Jag har! 

Kommentarer
Postat av: N

Klart dom e goda ! :D jag har ju gjort dom :D

2009-03-23 @ 15:05:02
URL: http://nathalieskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0