- Vanlig, men kort tisdag -

Värst vad den här dagen har gått snabbt då! I princip ahr den sett ut exakt som jag beskrev den igår och efter sången gick jag en sväng på stan och hittade lite mera B- smink från H&M, jag måste ju understöda lite:) Dessutom hittade jag , från Seppälä (!) en body lotion som doftar hallon och äpple! Härligt!

V hämtade mig på stan och sen åkte vi till Cittari för att handla. Vi var båda vrålhungriga då vi kom hem så V svängde snabbt ihop mumsiga biffar med potatis och kokta grönsaker, yummie! Kan inte förstå att klokan redan är halv åtta, det är ju kväll nu! Borde dock hinna ut en sväng ännu innan tröttheten kommer!

Imorgon kommer Koop Arponens första album ut i butikerna och gissa vem som ska hämta ett exemplar med det samma! Jo, jag! V har lovat köpa den åt mig, jag tror han är medveten om crushen jag har på Koop, hih:) Imorgon börjar också 3+1- dagarna i Wiklunds, men jag har kollat i tidningen och tycker inte att det finns så många bra erbjudanden.  Kanske lika bra att jag stannar hemma och sparar shoppingen till Sveriget i nästa vecka:) Det ska bli kul, saknar E och M:)

Nu ska jag chilla till Flo Rida feat. Kesha - Right round , eller ja, chilla och chilla, jag kan inte sitta still då jag hör den låten:) En riktig fiilislåt är det! Men nu blir de FB för min del, ska försöka svara på ett frågeformulär jag har fått för evigheter sen, men jag kan bara inte förstå mig på FB, och allra minst nu då allt är nytt igen! Skön tisdag till alla! So long!

Ps. Har idag sett klart filmen "Matti" om Matti Nykänen, ingen bra film och jag skriver det bara såhär i slutet och förbifarten eftersom att ha sett filmen inte är något jag är stolt över...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0