- Utedag -

Japp, det har vi verkligen haft idag. Vi tog ut V's föräldrars hund och gick på en lång promenad över fält, in i skogar och ut på vägar:) Jätteskönt väder, tyvärr var det inte så klokt att gå på fälten med jumppatossor, så våta om fötterna kunde vi inte undgå att bli. Men det var kul:)!

Efteråt for vi till butiken, och på parkeringen blev jag vittne till ett brott! Eller brott och brott, iallafall ett litet. En flicka skulle nämligen köra iväg från sin parkeringsruta men det var lite trångt så det tog sin tid, och tydligen var tid något hon inte hade! Jag stod alldeles bredvid och kunde konstatera att hon inte skulle kunna köra framåt ännu eftersom det då skulle ta i den andra bilen, men det kunde tydligen inte hon konstatera utan gasade fullt på och körde in i dragkroken på den andra bilen! Jag väntade att hon skulle stiga ut och kolla eftersom det inte var en liten smäll, men det gjorde hon inte, utan hon körde kallt iväg! Hah, hon blev säkert alldeles till sig och trodde att ingen såg, men tyvärr både hörde och märkte nog alla som befann sig på parkeringen att hon hade gjort något skumt. Lite skojigt! Nåja, jag kunde iallafall glad i hågen gå in i butiken och handla:)

Nu blir det kväll hos oss= tv-tittande på soffan:) Go'kväll!

Kommentarer
Postat av: emelie

HAHA, va töntigt!! :D Men kul me lite spänning i vardagen...:)

2009-03-04 @ 23:46:49
URL: http://emsu.blogg.se/
Postat av: Josefin

Jepp, det är alltid kul:)!

2009-03-05 @ 12:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0