- Tulpaner från Amsterdam 2 -

Oh my, jag är bara tvungen att sätta in ännu en bild på mina tulipaner! De är helt jättefina! Och grejen var den att det fanns vita och röda tulpaner, och jag valde nu en kruka med vita i, men det visade sig att de blev rosa istället! De är helt megafina och blommar för fullt. Please don't let them die! Eller i och för sig är det nog mig det hänger på:)

Igår blev det bio med V's syster. Vi såg den finska filmen " Ralliraita" och tyvärr finns det inte mycket positivt att säga om den filmen, men popcornen var goda:) Men jag lovade V att vi sku se den då den kommer på bio, och man ska ju hålla vad man lovar. Men nästa film väljer minsann jag:)

Nu blir det franska, sen en sväng till skolan och sen hem igen. Sköna studieliv:)! So long!


  Check them out!

Kommentarer
Postat av: e

haha filmtiteln avslöjar att den kankse itne är så bra nej...:)

2009-03-09 @ 16:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0