- Tulpaner från Amsterdam -

Igår handlade jag tulpaner i kruka! Tänk så smart! Eftersom jag är världens sämsta blommänniska är jag säkert dum som inte har vetat om att det finns sånahär, men jag tycker det är skitbra! Då kan man juu ha tulpaner på bordet hela tiden:)! Jag ska försöka mitt bästa för att den ska få leva ens så länge att de första knopparna  hinner slå ut. Nu är Josefin ett steg närmare våren:)

Idag gick jag hem från skolan, med två gigant kassar, usch! Men det var skönt då solen lyste, tyvärr smälte den samtidigt snön vilket återigen resluterade i vatten i mina skor! Men vad gör man inte, dessutom var jag ju påväg hemåt, så någon större katastrof var det faktiskt inte.

Nu ska jag läsa igenom boken " Krig i vår tid" och sen jobb igen. Skoj skoj! Skulle också gärna fylla empparin med nya låtar, gud vad trögt det är i musikbranschen i år...Nåväl, ha en skön dag!


 Gudinnan Afrodite och mina tulpaner i köksfönstret:)

Kommentarer
Postat av: mamma

hejsvejs!

Vackert, vad kan ni INTE köpa i stan???

Ha det gott!!kramamma

2009-03-05 @ 13:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0