- Trevlig utmaning -

Denna trevliga utmaning fick jag av Emelie, skoj!


4 TV-program :
Desperate Housewives, Days of our Lives, Herregud, det är allt, följer inte med så mycket..

4 saker jag gjort idag:
Åkt buss, varit till ÅUSC, lyssnat på Queen och druckit kaffe.
4 saker jag längtar efter:
Sommaren, att åka till Sverige, vår nästa södernresa och att V ska komma  hem från jobb.

4 saker på önskelistan:
Nya gardiner till köket, en stavmixer, att få spela in mina låtar, en rolig sommar med mindre jobb än ifjol!

4 saker som avskys:
SNÖN, som kom alldeles för sent på året, våra grannar, dammet på vardagsrumsmöblemanget, statisstisk- dataanalys!

4 saker jag tycker om att göra:
Sjunga, gå ut och gå, äta och mysa på soffan:)

4 saker jag ätit idag:
Mysli, en smörgås, lite kokta grönsaker och tuggummit som jag svalde ner!

4 som jag utmanar:
Alexandra, Emilia, Nathalie och Henrica

Kommentarer
Postat av: Heni

haha, nå ja saknar bloggen redan så int vet man hur de blir.. :D Måste i alla fall ta en liten paus! :p Hur ser din helg muuten ut? (:

2009-03-26 @ 13:24:50
URL: http://heni.blogg.se/
Postat av: Anna

nämen Josefin..du skrev väl fel nu? statistiken ska ju på önskelistan! o glöm inte pääcää:n ;)

2009-03-30 @ 08:57:43
Postat av: Josefin

Anna: Haha, jo faktiskt inte! Borde kanske snart börja ögna igenom amterialet till tent 2...:P

2009-03-30 @ 10:06:41
URL: http://livetmedjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0