- Tonåring all over again -

Åh vad härlig skiva! Åkte in med V till stan redan vid halv tio och köpte skivan från Sokos Wiklund! Jag vet, en riktig tonårstönt!:) Men jag riktigt ryser då jag hör hans röst, och jag måste bara få skivan idag. Fast just nu är jag helt pissed off på mig själv eftersom det första jag gör är öppnar skivan och kastar den i golvet! Jag klåpar alltid! Så nu är alltså fodralet sönder, fast å andra sidan är det ju innehållet som räknas:) Tack gulle V:)

Jag känner mig riktigt hurtig idag, funderade på att baka mockarutor också! Fast alltid då jag funderar att jag ska göra något så blir det inget av det, så vi får väl se! Nu ska jag fortsätta lyssna och sen äta mera mysli, asagott var det! Ciao!


 Mums mums:)
    

Lite bilder från helgens pulkåkning:)

 Hah, min favoritbild:)


Kommentarer
Postat av: mamma

2009-03-18 @ 10:47:23
Postat av: mamma

Hejsvejs!

Man tror nästan att det är du som är gravis och inte din syster.. det där med mysli menar jag!! Vad roligt att du är så glad och nöjd, ha en bra dag !!Krammamma

2009-03-18 @ 10:49:39
Postat av: Josefin

Hah, nästan jo! Men jag har rikit himo! så mumsigt! Ha en bra dag!

2009-03-18 @ 11:08:17
Postat av: N

Hah, va e de där för bilder :D gud :D

2009-03-18 @ 14:43:06
URL: http://nathalieskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0