- Tjejkväll vol. 2 -

Veckostart igen då. Denna vecka blir rätt hektisk men trevlig:) Ikväll blir det tjejkväll hos Lotta, ska bli skoj att träffa alla igen:) På ett och samma ställe! Imorgon blir det franska och sen hem till Bruke varifrån jag på torsdag åker till Sverige och syster E och M:) Jätteroligt! Tyvärr kan inte V komma med, jäkla jobb. Det är det här som är bra med att vara studerande, man kan alltid åka dit man vill när man vill, även om man har lite skola:)

Klockan två har jag sång, borde göra stämmorna klart till låten ännu. Puh, känns som om jag inte hinner med allt jag borde. Efter sången snabbt via skolbibban för att låna alla böcker jag behöver till statskunskap uppsatsen och sen snabbt hem och fixa mig i ordning för att igen åka in till stan och Lotta:)

Nu ska jag diska, härliga disk! Nå, eventuellt hinner plita ner något trevligt hit idag ännu, förutsatt att det händer något trevligt förstås! Ha en skön måndag! À bientot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0