- Tidsbrist -

Brott i branschen kan man säga! Har inte alls hunnit blogga i helgen. Men en snabb resumé; lördag grillning på isen i världens vackraste vinterlandskap, sedan hem på kvällen och tv-kväll på soffan. Söndag långlänk ute och en kilometer simning i Uittamohallen = jättehärlig helg:)

Idag blir det tent, har läst sådär halvhjärtat men hoppas på att det räcker för att bli godkänd:) Senare blir det jobb, ända till sena kvällen som vanligt:) Men V har lovat komma efter mig så då är jag hemma lite tidigare iallafall:)

Nu ska jag fixa håret och sen iväg. Tyvärr kan jag inte lägga upp bilder från helgen eftersom jag inte hade kameran med, så får vänta på att E kan lägga in sina på datorn så kan jag kanske låna:) Ha en bra dag! Det ska jag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0