- Sötis -

Gud så söt mammas och pappas nya bebis är, goldisvalpen Hedda:) Jag skulle kunna sitta med den i famnen hela tiden, så rund, vit och mjuk. Jag skulle vilja ha en likadan, fast då skulle den få lov att vara valp hela livet, hihi:) Fast goldisar är söta även om de växer upp, iallafall vår andra "vuxna" Alma:)

Bussresan hem var btw alldeles hemsk! Jag startade två från Åbo och var först klockan fyra i Bruke! Jag hade glömt bort att det var just den turen som tar en evighet i och med att den kör in på alla småvägar som bara finns, plus att den kör Söderlångvikvägen! Nåja, fram kom jag ju i allafall..

Har just kommit in efter en prommis på isen med mamma, vad skönt! Dessutom hann vi ut medan solen ännu sken, härligt! Nu blir det en vanlig hemmakväll i Bruke; Nathalie, Alexandra, I, mamma, pappa, Hedda, Alma, och så Koop förstås:). Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: emelie

Men gud va jag blir avundsjuuk!:O Golden är min drömhund! :) Bilder, bilder!

2009-03-19 @ 21:51:01
Postat av: e

vi väntar på valpar...:)ps lite dålig uppdatering för oss med myki tid just nu:)

2009-03-20 @ 10:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0