- Sång -

Sådär, då var franskan över då:) Jag blev förvånad över hur mycket jag faktiskt kunde eftersom jag läst rätt lite. Duktiga jag:)! Det kändes skönt att gå ut från salen med en " jag tror det gick rätt bra" - känsla!

Nu ska jag vänta en stund och sen blir det sång. Jag har nu två egna låtar jag sjunger, idag ska vi se på den nya, ska bli jättekul:)! Efteråt ska jag hem och läsa igenom en statskunskap bok, väldigt snabbt! Sen funderade jag också om jag eventuellt skulle ta ett simpass idag, jag har en sådan känsla. Energi har jag nämligen ingen brist på idag:)

Tror jag ska gå nu, kanske en sväng in i Wiklunds, skulle vara trevligt med lite nytt, fräscht vårsmink. Ha en trevlig tisdag och lyssna på min nya favorit: Jason Mras feat. Colbie Colliat - Lucky! Härlig vår/kärlekslåt:)!


Kommentarer
Postat av: e

jag har int energi..:(jag har magsjuka...sablars smittohärdar till ungar

2009-03-10 @ 11:54:26
Postat av: Josefin

Oj nej:( Men kanske du snart får en överraskning som piggar upp...:)

2009-03-10 @ 13:24:23
Postat av: e

jaha:)en syster på besök elelr nåt annat skojs?:)

2009-03-10 @ 14:25:25
Postat av: N

D skrivs Mraz

2009-03-10 @ 15:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0