- Runsala -

Snacka om att vara uppe och ute med tuppen:) Klockan tio i morse for jag och V iväg till Kaarina efter hans föräldrars hund och sedan iväg till Runsala på en lång och härlig promenad i vårskolen:)! Det var så fint och vackert och efter en så tidig prommis kände man sig som ny.

För mig slutade inte effektiviteten där, utan jag fortsatte och gick till simhallen där jag återigen simmade en kilometer, så skönt! Nu känns dessutom axlarna och ryggen mycket bättre! Jei!

Efter att ha haft en såhär effektiv dag hittills ska jag fortsätta på samma spår, men tyvärr styra effektiviteten till min franskabok:(! Tror det går bättre om jag samtidigt lyssnar på Kelly Clarksons - My life would suck without you:) Jag har alltid tyckt om Kellys låtar, hon är rätt cool:) Ha en skön solig söndag:)


       

               
     



                                           


                                                                             

Kommentarer
Postat av: mamma

Hejsvejs!

Gud så vacert där oxå är! Vad skönt att både kunna vara ute och simma inom kort!!Ha en bra vecka!!kanske vi ses i helgen?

krammamma

2009-03-08 @ 21:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0