- Proppfull -

Så var middagen avklarad för idag. E fixade jättemumsig filet rosé, potatis och sallad. Smaskens! Nu är jag alldeles proppmätt och betvivlar att jag ens rymms in i jeansen jag inhandlade från Gina idag..hmm:)

Jättegoda plättar, observera plättar och inte pannkakor som svenskarna envisas med att kalla dem( :) ), har vi också hunnit avnjuta idag. Jag och E tog en "fika" på Café Momo i Handen och blev båda så sugna på plättar så kaffet och bullen utbyttes till plättar och fanta:) Slurp!

Nu ska E jobba lite och efteråt blir det prommis i dimman..Något annat har jag inte att rapportera för idag så ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hejsvejs!

Här på lingonvägen bjöds det smmma middag idag!! D.v s filee rosee samt kokta morötter och potatis..visst va d mums!Gå inte ut ensam där i morron sen!!Krammamma

2009-03-29 @ 21:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0