- Onsdag -

Ber igen om ursäkt för dålig uppdatering. Jag har verkligen sjukt mycket på agendan nu, så det blir inte mycket tid tilbringad framför datorn. Igår var det en hektisk dag igen, med jobb ända till sena kvällen.

Idag är jag tack och lov ledig. Det enda jag har är en slutdiskussion i sociologi och sen eventuellt lite shopping senare:) Tyvärr händer det inte så mycket annat omkring mig nu, vilket resluterar i tråkiga inlägg som detta. Jag börjar ha fått tillräckligt av denna vinter nu också, skulle vara skönt med vår och sol igen. Hellre grön natur än vit och grå, känns det som.

Nu ska jag kolla igenom franskan lite och sen göra mig i ordning för att gå till skolan, och jag ska faktiskt gå!:) Lyssna på Pink Floyd - High hopes, verkligen skön låt! So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0