- Nu vet jag -

Detta är vad Malena Ernman sjunger i sin sång La voix:

Je t'aime, amour, quand j'entends la voix
Je t'aime, ma vie, c'est jamais sans toi
Je vis ma vie pour toi, c'est l'universe pour moi
Je t'aime, amour, quand j'entends la voix


Det har jag verkligen inte hört. Blir otroligt irriterad på att hon sjunger sådär otydligt, visst, fint med opera och sånt men nog ska man väl ändå kunna sjunga så att folk hör vad man sjunger? Det tycker jag iallafall..

Har just mättat mig med broilersås och ris, mums! Nu ska jag göra franskan och sen ut o gå lite, igen:) Har redan varit ute en gång, men då det är så härligt vårväder ( även om snön stör enormt mycket ännu) måste jag bara ut igen:)

Efteråt ska jag fixa fruktsallad och sen kommer V snart, jee:) Imorgon på morgonen åker jag till Sverige, Alex blir hemma eftersom hon fortfarande är sjuk:( Tråkigt..

Nå, ha en fin dag! Ajöken!

Kommentarer
Postat av: Sven

Operakvinnan är ju hemsk!:P..Jag tror bara hon vann för att aftonbladet skrivit dagen före: "Hennes nr kommer att fånga andra länders hjärtan!" Åhhh vad roligt att du ska till Sverige! Ska du inte åka ca 80 mil extra för att säga hejsvejs till din kompis sven?!:P

2009-03-27 @ 14:47:20
URL: http://face.bloggagratis.se/
Postat av: Josefin

Haha, jag trodde redan det var nån freak Sven som varit och kollat på min blogg:D Välkommen! Hah, skulle gärna göra det, men det får nog bli en annan gång:D Puss!

2009-03-27 @ 20:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0