- Noll inköp -

För en tid sen kom vi hem från stan efter våran "shopping". Jag hittade ingenting! Absolut ingenting! Känns lite pinsamt. Men en god lunch på "KLARA mat och prat" kan väl också räknas som ett "köp", fast E bjussa ju i och för sig på den..hmm..Nå, anyway, better luck imorgon:)!

Eftersom jag har lite ont i min hals har vi just druckit lite te och ätit Marabou-choklad, känner mig redan bättre, är säker på att chokladen gjorde susen:)! Nu blir det prommis och sen filmhyrning:) Myskväll med hcips på soffan! Perfekt! Trevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hejhej bara. Hälsningar från mej och Mono.

2009-03-28 @ 20:12:00
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0