- Nattskoj -

Det blev simning igår, skönt var det:) Bullarna får jag göra någon annan dag, idag blir det inte, eftersom jag jobbar ikväll. Passligt efter att jag kom från simningen hade V gjort pizza för hela slanten, jag var hungrig som en varg så det satt inte helt fel:)

Denna natt var jag med om något mycket roligt, tydligen, eftersom jag väckte mig själv på grund av att jag skrattade helt jättehögt i sömnen. Haha, jag har ingen aning om vad jag drömde om, men tydligen något jättekul. V vaknade också tydligen av mitt skratt, eftersom han i morse frågade om jag var med om något roligt inatt. Hih, trevligt sätt att börja dagen/natten, gott humör direkt från morgonen:)

Nu ska jag laga mig i ordning och sedan iväg till skolan och statskunskap. Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0