- Motionsdagar -

Puh, är alldeles slut efter att ha varit ute och gått två timmar. Efter att moster och kusinbarnet var och hälsade på på morgonsidan erbjöd jag mig att ta med lilla I i vagnen på min och Susannas promenad. Snacka om att det tar på att gå omkring och skuffa på barnvagnen, är alldeles slut nu. Dessutom hade jag också Alma med i kopplet, vilket inte direkt underlättade, även om hon går jättefint bredvid:) Nu är iallafall dagens promenad avklarad, big time!

Nu väntar jag på att mammas mat ska bli färdig, är hungrig som en varg, även om jag åt massor med Ingmans apelsinyoghurt och mysli till morgonmål:) Hörde en fin låt av fransmannen Garou idag. Har enbart hört franska låtar av honom, vilka alla är jättefina, men denna  låt First day of my life, var faktiskt otroligt bra! Mycket bättre än Melanie C's original. Go Radio Vega:)!

Ikväll vet jag inte vad det blir, antagligen film eller något annat kul:) Ha en fin fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0