- Min egen lilla bubbla -

Puh, snacka om att det var tungt att gå. Jag har fortfarande jättemycket snuva och halsen är inte direkt heller återställd + att mina öron är helt låsta, så det kändes som om jag gick omkring på vägen i min egen lilla bubbla. jag gick kanske två kilometer men i kroppen känns det som om jag sprungit världens längsta maraton. Men jag  kunde ju inte bara sitta inne och glo då solen lyste. Puh, jag vill inte vara snuvig, snälla ta bort det någon!

Jag gick iallafall in på Coop och köpte en skvallertidning, nu ska jag läsa nyaste nytt om Jennifer Aniston. Jag vet, jag är pinsam, men det är intressant iallafall! Mycket intressantare än statskunskap böckerna jag borde läsa till min Intitia Artis - uppsats...

Det gör jag imorgon, det lovar jag! Snart kommer E och M hem, tror att det bli bio idag, skoj! Hejhej!

Ps. Nu saknar jag nog V jättemassor mycket...men snart ses vi:)!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsvejs!

Ännu sjuk, inte mono som A väl? Var ni på bio? Ha det kul och säg att E skall handal hem Bärmhult..Kramamma

2009-03-31 @ 21:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0