- Irriterande grannar -

Ok, jag tar tillbaka det om att mina grannar som pratar högt bakom väggen är irriterande, för E och M's grannar är typ tusen gånger värre! Igår festade de ända till klockan 5 på morgonen! Jag kunde INTE sova, eftersom ungefär allt jag hör är vad "Leffe" och "Tony" gör! Hade flera gånger god lust att gå upp och säga vad som var on my mind, men det fick va...Nu är jag ju vaken iallafall!

Igår hyrde vi film, "Låt den rätte komma in". Vet inte riktigt om jag tyckte att den var så bra, helt ok, men inte otroligt bra. Idag blir det shopping, hoppas jag. Efter gårdagen ska jag inte kanske säga att jag ska handla någoting alls, eftersom samma fiasko då kan upprepas. Nu ska jag i allafall gå och  väcka E och sen vill jag ha kaffe, eller te, min hals är inte helt Ok ännu. Trevlig söndag! Ajöss! 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

jag vet nog också ett och annat om irriterande grannar..... :)

2009-03-29 @ 13:50:02
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0