- Happening i Sagu -

Vilken trevlig kväll det var igår! Lotta hade fixat jättegod taco-gratäng och lite rött vin passade ypperligt till:). Kvällen blev riktigt lugn och cirka halv ett tiden åkte vi alla hem i Milas bil. Såklart hade jag inte kameran med så inga bilder blir det tyvärr.

Nu är jag äntligen hemma i Bruke. Bussen körde i diket i Sagu och sär satt vi en halvtimme ända tills de kom och sandade vägen så att bussen kunde backa bort. Oh my! Har jag nämnt att jag hatar att åka buss?

Nu ska jag tydligen koka makaroner tills mamma kommer hem så att hon sedan kan laga vidare på makaronilådan, jag är vrålhungrig, måste nog ta en smörglare...

Nåväl, ha en trevlig, snöig och vit måndag! So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0