- Framme -

Ok, har nog varit framme redan sen igår kväll, men har inte hunnit skriva någonting eftersom jag inte har hunnit:) Båtresan gick bra, jag höll mig mest i min hytt eftersom jag helt enkelt är livrädd att åka båt nuförtiden då där händer en massa hemska saker. Men hytten var en av de renoverade hytterna på Amorella så jag trivdes rätt bra. Ok, visst var det asatråkigt att sitta där typ 4 timmar i sträck men då det blev allt för tråkigt satte jag mp3:n i gång och dansade lite grann till Brittan's - If you seek Amy. Jag vet, jättetönt, men jag skäms inte:)!

Dessutom höll Sophie Kinsellas bok " Shopaholic ties the knot" mig på bra humör hela resan, gud så bra bok! Den måste alla läsa, måste! Jag skrattar så jag håller på och dör då jag läser, just en sån bok ska det vara för att få mig att överhuvudtaget läsa böcker. Eller sen biografier:)

Idag vaknade jag med halsont, trevligt. E och M sov såklart då jag var uppe med tuppen, så jag underhöll mig själv med min bok och två koppar te. Sen steg syster upp och vi fixade morgonmål:) Nu blir det stan, jag ska försöka hitta något trevligt klädesplagg.

Ha en trevlig lördag, det ska jag:) So long!
Ps. Jag har också fått E att gilla Koop, eventuellt säger hon bara att hon tycker att han är bra så att jag inte ska pina henne att lyssna, men wihuu iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0