- Feelgood -

Vilken härlig film igår! Verkligen en feelgood-film! Jag gapskrattade hela tiden och tyckte verkligen att det var fint att se en film som inte alltid har alla megastars med. En enda känd nuna såg jag, blondinen som var med i serien "Popular" för typ hundra år sedan:) Orkar tyvärr inte söka upp vad hon heter in real life, i filmen var det Alicia, kanske det hjälper:). Dessutom nämndes Finland och det finska språket typ hundra gånger i filmen, och de till och med pratades en hel del finska, kul:) I alla andra filmer är det Sverige som får lysa, men inte i denna:)

Nu ska jag snabbt läsa igenom mina anteckningar till statskunskapen och sen iväg på tent klockan tolv. Usch. Sen blir det helg, och Nathalie och I kommer till oss, skoj! Tyvärr hinner jag inte höra Fredagshälsningen på Vega idag, men jag vet ju musiken de spelar så kanske lika bra att jag inte lyssnar!

Nå, ha en skön dag, jag ska ha en riktigt chill-dag, iallafall efter tenten:)! Ciao!

Kommentarer
Postat av: e

men like u were the reason i left finland..:)hahaska bara I och n till er?barnvakter?:)

2009-03-13 @ 10:00:56
Postat av: Josefin

Haha, jo:) De va kul! Jo, eller sällskap, inte vet ja direkt barnvakter:P...

2009-03-13 @ 10:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0