- Farsta centrum -

Äntligen har jag hittat ett par skor som sitter som gjutet för min fot, eller ja, mina fötter! E och jag åkte in till Farsta centrum och gick igenom några skoaffärer innan vi jag slutligen i Eurosko fann skorna med stort S som jag så länge letat efter. Tänk hur svårt det ska vara att hitta ett par fina, bekväma, vanliga tygskor nuförtiden! Men nu har jag dem i min påse här hemma, i svart,  lovely:)! Hittade också en jättefin blå topp från Indiska, blå har blivit min nya favortifärg:) Iallafall då det gäller kläder.

Efter Farsta blev det Maxi där jag köpte Napoelon - bakelser. Världens bästa, helt klart! De ska avnjutas alldeles strax, bara kaffet blir färdigt!:) Min mat var för övrigt asagod idag också, så tack Lotta för receptet! Taco - lasagne blev det, mums!

Nu ska jag gå och kolla på TV en stund innan kaffet. Go'kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0