- ... -

Hemma igen! Asaväder där ute, fy attan! Jag ska protestera och hålla mig inne ända tills snön smält, eller ja, iallafall ska jag hålla mig inne till klockan sex då jag måste tå bussen in till stan igen!

Tror jag ska se ett avsnitt Friends innan jag äter något smått och sen kommer det Päivien som jag inte får missa. Borde också hinna i duschen och fixa till mig innan kvällen, får se hur det ska gå. Såklart tar jag kameran med ikväll så att jag imorgon kan lägga upp en massa pinsamma bilder på oss alla:) Nu är det nog over and out för idag, måste ta mig långt bort från datorn och FB. Ska lyssna på min låt nu, den är snart klar. IIk:)! Adjöken!

Kommentarer
Postat av: Kenny

Hej.. måst koma o kolla på din blogg om du lever ännu, du verkar ju göra de! :) de va ju bra! men du har väl telefon ännu? eller? :P är nog int så långt ifrån att int viestina kommer fram, tänkt bara påminna dej! :) nej nu ska ja sluta klaga! du verkar ha de bra!! vi ses! Kram!

2009-03-27 @ 18:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0