- Uno, dos, tres -

Fasen vad jag har sökt denna låt Pitbull - I know you want me!! Jag hört den tusen gånger men aldrig vetat vems det är, remixen alltså. Nu vet jag, thanks to facebook! Jiihaa!

Har som bäst kladdkakan i ugnen och väntar besök:) Nice! Och ja, jag har fått ordet nice på hjärnan. Hemskt är vad det är.

Är faktiskt helt dödstrött efter denna dag. Har säkert gått minst tio kilometer idag på jobb. Stress, stress, stress! Men imorgon kväll, lite lugnare då. Men nu ska jag sticka! Hörs igen! Måste bjuda på bilder på mitt nya crib någongång också:) Ajöken!

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU stavar iaf inte nice--> najs. Och det är en sak att vara glad för:)

2009-06-16 @ 19:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0