- Snuba -

Aj mina bihålor! Fasen vad det gör ont! Hur länge ska det här hålla på egentligen! Imorgon blir det Åbo igen, sen är det bara några dagar kvar till flytt. Jihuu!

På måndag får jag dessutom också internet, kan det bli bättre. Hoppas jag bara är så smart att jag kan installera alla nya program som behövs..hmm..:)

En låt som jag inte kan få ur min hjärna är Akon's - Guarantee. Jag vet, den är gammal och grå, men riktigt, riktigt bra! Nu blir det kvällsmys, fast först måste jag antagligen ut och kolla Nathalies nya moppe:) Hih! I'm good!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Det är Flo rida's låt den där Guarantee ;) men Akon e nog med :) ( mest kanske) och jag föredrar att du säger Sköde eller skooter istället för MOPPE !gud :D det låter som någon gammal tunturi som knappt far fram...

2009-06-10 @ 09:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0