- Oops, I did it again -

Puh, så var denna långa arbetsdag överstökad. Äntligen hemma och solen lyser. Vad är bättre än det? Resten av midsommarhelgen stannade jag bara hemma, och som jag sa blev det traditionell midsommarbastu och grillmat. Dessutom tittade jag, N och E på " Twilight" - filmen, för min del, igen. Jag gillar den. Och kan Pattinson vara snyggare eller? Oh my!

Igår kom jag till Åbo. Jag lyckades igen en gång tappa bort mig i stan. Vad är upp med mig? Jag menar, hur svårt kan det vara att hitta rätt här? Tydligen för svårt för mig..

Sitter som bäst och funderar om jag eventuellt skulle joina Emppu och gå och sitta på åbåtarna. Jokilaiva-kväll skulle inte vara helt fel då jag jobbar kväll imorgon:) Vi får väl se. Nu lite bilder från helgen, hoppas ingen tar livet av mig..Hih! Ciao!


 Jag, innan vi åkte iväg:)

 Jag och Susku, hah:)


Jag och C, tyvärr ser vi båda åt ett heelt annat håll:)

En del av gänget:)

Kommentarer
Postat av: e

snälla inga översättning från engelska som inte funkar som uttryck på svenska...Vad är upp? huvu kanske?:)

2009-06-22 @ 19:15:13
Postat av: J

Haha, de är just roliga:D

2009-06-22 @ 20:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0