- Nice eller bajs -

NICE! Jag har äntligen fått internet! Jihuu! Saker och ting börjar ta sig. Men vet ni, man dör inte utan internet! Man får istället en massa andra saker gjorda! Det är också nice!

Idag har jag jobbat, puh, snart börjar rea-stressen! Men det ska väl gå an..

Snart är det midsommar också! Hur snabbt går inte tiden?! Jag hänger inte med. Men det ska bli kul iallafall. Midsommarplanerna är väl, tja, lite oklara, men det ska nog bli skoj. Jag ska ha en trevlig midsommar!:)

Är verkligen stolt över mig själv. Jag har kopplat internet alldeles själv, fixat msn och winamp. Med viss hjälp..hih. Men ändå, att jag klarade av att koppla nätet själv, my gosh!

Nu blir det en liten springtur i snuskvädret! Ha en nice kväll! Jag ska då ha det!

Over and out!


Kommentarer
Postat av: Nädi

Far in på min blogg ! :) dr.bombay :) (y) 'dancing'

2009-06-16 @ 12:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0