- Väntar på helg -

En dag närmare veckoslut då, och denna veckas veckoslut kommer att bli speciellt trevligt eftersom "gamla" flickgänget samlas hos mitt på lördagen. Vi ska ha lite vinkväll och efteråt antar jag att det blir utgång. Jättelängesen vi alla umgicks, tyvärr blir vi inte heller riktigt alla nu på lördag men rätt många kunde komma ändå:) Kul!

Idag har jag haft en riktig vanlig skol/hemmadag. Jag kom hem efter tolv och vid ett satte jag mig ner och läste igen vid ett. Tack och lov är tenten imorgon, hoppas jag kommer igenom så jag slipper läsa böckerna igen.

Det blev ingen kladdis igår, jag blev för lat så jag bestämde mig att gå ut och gå här nära istället och sen till närbutiken efter glass. Det fick bli Carte D'ors glass, trippelchoklad. Mums!  På kvällen gjorde V dessutom små cocktail sticks som vi smaskade i oss då vi tillsammans tittade på Täydelliset, som vi sällan faktiskt tittar på tillsammans:)

Nu ska jag ut, måste få ny luft i mina helt uttråkade lungor. En skön kväll till er!

    


Kommentarer
Postat av: e

haha vilka söta pinnor:)

2009-01-27 @ 17:06:42
Postat av: Josefin

Jag vet, visst e dom:)

2009-01-27 @ 18:33:15
Postat av: Heni

Nå vad snäll V är. (: O påritit, ja liebar dendär jäden :p

2009-01-29 @ 16:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0