- Utedag -

Igen något fel med bloggen. Mina inlägg syns inte! Men kanske de gamla syns nu efter att jag publicerar det här, hmm. Idag har jag sovit länge, ända till tio och eftersom jag inte fick på varken tv:n eller kaffekokaren ( jag var råddig på morgonen!) väckte jag alla andra också efter en stund. Vi klädde på oss och åkte iväg till kusinerna för att spela " Guitar Hero". Asakul, men skitont i fingrarna fick jag. Tror jag ska köpa det åt mig själv, så kan jag leka att jag spelar elgitarr medan V gör det på riktigt, hih!

Vi stack oss in hos moffa också en sväng, och sedan kom vi hem. Jag och I gick genast ner på isen och där har jag varit och lekt allt möjligt med honom ända tills fem minuter sedan. Jag tror att barnet inom mig väcktes till liv igen, vi lekte " Spegel" , " Under hökens alla vingar", " Ta fatt" och allt möjligt annat, asakul! Och helt massor med motion fick jag också:)!

Nu ska jag umgås, A kom just hit och E kom hem från länken:)! Ha en skön, härlig vinterdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0