- Soligt -

Gårdagen var riktigt trevlig, förvisso tog det asalänge innan mamma och Alexandra hade gått igenom hela IKEA, båda våningarna ( ! ) men vi hade kul:)! Jag handlade lite småsaker hem, lite skålar, dynor och ljus, alltid trevligt! Efteråt åkte vi in till Mylly och gick där en stund. Jag handlade ett nattlinne från H&M, surprise!:)

Idag är återigen en fin och solig dag, jag ska alledeles strax gå ut och gå, men först MÅSTE jag hitta nån bra musik! Jag har verkligen fått nog av mina gamla låtar i spelaren. Usch!

V är på jobb, skittråkigt! Men han kommer hem fyra, kanske bio idag, om det går nåt bra. Jag tycker personligen att det går jättedåliga filmer nu, ingen som jag rikitgt mycket skulle vilja se. Nå, kanske vi ändå hittar någon!

Men okej, nu blir det något annat! Ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Se W.!

2009-01-10 @ 12:26:20
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0