- Puhu äänellä, jonka kuulen -

Ett måste i mp3:n en kväll som denna är för mig: Happoradio - Puhu äänellä jonka kuulen. Jättefin låt och även om orden är lite konstiga tilltalar de mig. V spelade låten för mig igår och efter det har jag lyssnat på den en miljon gånger bara för att riktigt lyssna på orden. Rekommenderas!

              
Puhu äänellä, jonka kuulen,
sanoilla jotka ymmärrän,
runoilla jotka käsitän
Sinuun tarvii tekstityksen,
salaisuuksien selittäjän,
kertojan kaikkitietävän
Puhu äänellä, jonka kuulen..

Kommentarer
Postat av: N

Den där låten kom på radion i bussen idag :)

2009-01-28 @ 13:56:53
Postat av: ..:emmi:..

Åh, den är så fin den där sången. Jag hör på den hela tiden..

2009-01-28 @ 17:49:57
URL: http://emppu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0