- Ps. I love you -

Just kommit in från en härlig prommis i snöyran. Vad skönt det är att vara ute nu då det äntligen är skapligt väder! Jag och Cilla hade mycket trevligt och åkte efter kaffet in till stan för att träffa Mila för att dricka en kopp till:)! Jag var första gången på Coffee House här i Åbo och jag tyckte det var ett riktigt mysigt ställe. Även om det är rätt stort tycker jag att det är inrett så att man ändå får den där mysiga café - stämningen. Dit ska jag nog gå igen!

V stack just iväg till sin studio, han har en ny gitarr och var ivrig som ett litet barn att få spela, så sött. Själv var jag beredd på att han skulle sitta fastlimmad i gitarren hela dagen, så jag gick och hyrde en film här tidigare på kvällen, en romantisk komedi, eftersom vi oftast inte hyr filmer i den genrén då vi hyr tillsammans, då blir det oftast skräckfilmer eller bara vanliga komedier. " Ps. I love you" tänkte jag se, Cilla tipsade om att hon hört att den är bra. Vi får väl se:) Jag märkte också att " Lisa Kudrow" alias " Phoebe Buffay" är med, och redan det räcker som argument för att se filmen. " Hilary Swank" är jag däremot inget större fan av, men det ska väl gå an.

Nu ska jag tvätta vindruvorna och sätta mig till rätta i soffan och sedan trycka på "play". Ha en skön kväll ni andra också!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

filmen e int bra, ja ha sett den

2009-01-08 @ 23:05:08
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0