- Promenad -

Dagen börjar lida mot sitt slut. En rätt vanlig söndag idag, vi har inte gjort något speciellt. Då V kom från kämppän åkte vi till butiken och handa. V fixade maten medan jag gjorde en text till Kvinnovetenskapen. Efter maten gick vi ut och gå och sen till Makuuni för att hyra film, men eftersom det inte finns nå nya bra filmer, hyrde vi inget.

Nu har jag suttit och läst i boken " Skugga" av Karin Alvtegen, julklapp av E, och njutit av grekiska apelsiner! Mums! Boken verkar hittills rätt bra men tyvärr är det aldrig lyckat att i en stressig period börja läsa en bra bok, för då är det lätt hänt att det viktiga sätts åt sidan:)

Klockan 21.00 börjar " King Arthur" på fyran, vet inte om jag har sett den så ska kolla in början iallafall. Imorgon skola halv tio, ny vecka och nya utmaningar:)! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsvejs!

Ja ,nya utmaningar kan man säga!!Mamma på skolbänken.. jag är visst lite grön på den branshen!!Men nya vägar att gå!Ha en bra vecka och va försiktig!!!Krammamma

2009-01-18 @ 22:04:51
Postat av: Anonym

Hejsvejs!

Ja ,nya utmaningar kan man säga!!Mamma på skolbänken.. jag är visst lite grön på den branshen!!Men nya vägar att gå!Ha en bra vecka och va försiktig!!!Krammamma

2009-01-18 @ 22:05:29
Postat av: Nathalie

PORmenad ?? ;)

2009-01-19 @ 17:03:08
Postat av: Anonym

Ojdå, pro ska de nog vara:)

2009-01-19 @ 17:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0