- Över -

Weee, tenten över! Great! Jag kände att jag kunde svara någonting på alla frågor och hoppas verkligen att det räcker så att jag kommer igenom:)!

Nu är jag vrålhungrig och ska fixa något att stoppa i mig. Senare hade jag också tänkt baka något smarrigt, eftersom jag efter hela dagens franska-uppsats skrivande kommer att behöva belönas!

V kommer först 19.00 idag.....blää, tråkigt att vara ensam, fast i och för sig får jag mycket gjort då, och sen kan jag vara med honom resten av kvällen, utan skolgrejs att tänka på:)! Så nu aktivering! Ajöken!

Kommentarer
Postat av: e

va var det jag sa..det kommer gå bra:)lyssna på din äldsta asgamla erfarna mycket kloka syster:)

2009-01-28 @ 16:03:04
Postat av: Nathalie

Postat av: e

va var det jag sa..det kommer gå bra:)lyssna på din äldsta asgamla erfarna mycket kloka syster:)

<<---- asgamla är väl kanske att överdriva lite ?:D

2009-01-28 @ 20:49:50
Postat av: Heni

Hoppas att tenten gick bra!! (: Du e så duktig Josefin, jag får helt dåligt samvete..:p :D

2009-01-29 @ 16:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0