- Onsdag -

Så börjar sista jullovsdagen då, så här snabbt har juletiden gått i år igen. Jag kan nog ändå säga att jag är helt beredd på att börja studierna igen och vill gärna ha lite rutin i dagarna.
 
Idag ska jag åka in en sväng till stan, måste ha ett par jeans! Jo, jag vet, det finns många som tycker att jag har jeans så det räcker och blir över för alla, men jag VILL ha NYA! Så det så!

Jag skall också hinna med en lång länk ute i snövädret och eventuellt skriva texten till den nya låten. Jag skulle också vilja åka in till IKEA och handla en massa nya ljus och myssaker.  Nåja, nu ska jag göra något vettigt, jag ber om ursäkt för att mitt inlägg är ganska torrt och blaah. Jag antar att jag lider av lite bloggtorka...

Ha en bra dag:)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0