- Måndag -

Helgen gick minsann fort. Nu sitter jag här igen och lever måndag. Ganska vanlig måndag hittills, allmänt trött på att stiga upp tidigt och gå på föreläsningar och bara annars trött för att det är måndag. Kom alldeles nyss hem, ska strax sätta mig framför böckerna igen, skit, men bara lite till sen är det över.

Igår hade jag och V tänkt åka till Hirvensalo och åka pulka, men eftersom vi inte kunde hitta någon pulka någonstans i någon söndagsöppet - affär här i Åbo, blev det inte av. Vad tråkigt, jag hade världens pulkafiilis igår! Kanske vi köper en senare i veckan och åker då istället:)

Nu ska jag effektivera mig, efter det hade jag tänkt belöna mig med lite Frödinge kladdkaka, men tydligen finns inte det heller i någon affär här i närheten, typiskt! Får väl gå till Cittari lite senare, där ska de väl ändå ha!?

Ajöss så länge!

Kommentarer
Postat av: Henrica

Ah, mud cake äger..!! ;)

2009-01-26 @ 14:45:15
URL: http://heni.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jepp:D det är många som tycker de eftersom de e slut i alla j*kla butiker:D!

2009-01-26 @ 16:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0