- Disaster, indeed! -

Morning morning! Sitter här igen och myser i min härliga morgonrock och njuter av en stor kopp kaffe:) Gårdagens film var alldeles jätteskit! " Disaster movie" hette den och hör, som namnet säger, till "Scary movie" serierna där det görs parodier på en massa olika skräckfilmer, i detta fall, katastrof filmer. Problemet var bara att filmen inte baserade sig på någon direkt film utan filmen gjorde parodier på hundratals olika filmer, allt från " Night at the musem" och "Indiana Jones" till "Kung Fu Panda" och "Iron Man" . Dessutom hade de också lyckats klämma in Amy Whinehouse (!) som en "skojig" grej. Alldels jättedålig film med inget sammanhållning what so ever! Jag hoppas att ingen annan ska behöva se denna KATASTROF film!

Nu måste jag fixa en cd till sången klockan tolv och efter det ska jag till Wiklund och handla för morgondagen. Ha en bra start på dagen!

Kommentarer
Postat av: mamma

hejsvejs!

Lycka till med sången! jag vill oxå handla i Wiklunds.. gratis!

2009-01-30 @ 11:11:29
Postat av: Anonym

Ja hatar också sånadäna patetiska leffan. O sorry att ja kommenterar HELA tiden. Kanske e de JAG som e patetisk... :P

2009-01-30 @ 21:15:53
Postat av: Josefin

Haha, jo den va skit! Ja ser int vem de här e ifrån men ja veikkar att de e Heni eller Lotta:D

2009-01-30 @ 21:22:50
Postat av: Heni

fan, de var jag.. :D:D

2009-01-31 @ 11:16:23
URL: http://heni.blogg.se/
Postat av: Otti

HAHA,de måste ha varit henrica de där..men jo,bra gissat att det var nån av oss:P hoppas käkar du nåt smaskigt nu,själv ska ja snart äta ost-spenatpasta...yummie:P

2009-02-02 @ 12:20:43
URL: http://ottipotti.blogg.se/
Postat av: Otti

HAHA,de måste ha varit henrica de där..men jo,bra gissat att det var nån av oss:P hoppas käkar du nåt smaskigt nu,själv ska ja snart äta ost-spenatpasta...yummie:P

2009-02-02 @ 12:21:18
URL: http://ottipotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0