- Degdag -

Första skol"dagen" över då. Jag är helt klart inte van att stiga upp så tidigt som jag steg upp. Halv sju ska var människa få sova ännu, tycker jag! Nå, såklart missade jag första bussen och fick sedan stå ute och vänta i 15 minuter på nästa, härlig start! Tur så hann jag ändå i tid till skolan, men var så arg på mig själv för att jag aldrig kan vara i tid!

Idag ska jag inte göra något speciellt eventuellt kolla på Arbis om det går nå intressanta kurser. Kanske tar en sväng på stan lite senare om jag känner att jag är upp för det.

Strax blir det väl att sätta på kaffekokaren, Cilla ska komma på kaffe. Ha en trevlig dag, och btw så är det sen kallt ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0