- Blur -

Hemma igen. Är helt megatrött idag. Känns som om jag har gått omkring i en dimma hela dagen och bara funderat kring en massa saker. Under föreläsningarna var jag helt bedövad, trög och trött. Usch, ingen kul skoldag. Tack och lov träffade jag Linda på stan efteråt och piggnade till rejält:) Vi tog oss en vakio - kaffe på Arnold's och sen shoppade vi lite. Hittade en blus från Gina, inga större kap tyvärr. Lade dock undan en blus på H&M också, ska fundera på saken och prova den imorgon om jag har ork efter skolan.

Efter shoppingen gick, observera GICK, jag hem. Tänkte ta bussen, men eftersom jag gick med Linda ända upp till Kaskisbacken och lite längre, ansåg jag att det var lönlöst att ta bussen och valde att gå min kvällsprommis på direkten:) Skönt var det, och flingorna föll så vackert omkring.

Nu ska jag äta lite mat och sedan bläddra lite i min sociologi bok. Känns som att jag har en massa att göra och måste sätta mig ner och planera vad jag borde göra och framförallt när jag ska hinna göra allting. Puh, om det fanns lite mera tid. Dessutom borde jag hinna jobba lite mellan varven också! Nå, idag är det iallafall måndag, härliga kvinnor på TV klockan nio. Tack!

Ha en fortsatt skön kväll, jag ska fortsätta flumma vidare i mina tankar. Britney Spears - Blur är en låt som passar in på min hjärnaktivitet idag. Urk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0