- Blåbärsyoghurt -

Ännu en dag då jag vaknat med en helt jätteotrevlig huvudvärk! Det vill säga mitt morgonmål bestod av en Ibusal. Men tack och lov gick det om och jag kunde avnjuta en mumsig frukost: rostbröd med ost och skinka, apelsinsaft och Pirkkas överraskande goda blåbärsyoghurt. Kaffe till efterrätt:)

Efter det började min läsning, och hör och häpna, det var riktigt intressant. Jag har lärt mig en massa om alla partier i olika europeiska länder och läsningen bara flöt på:) Vad skönt. Nu ska jag laga mig i ordning och sedan gå på statskunskap - föreläsning. Efter det, hem igen och fortsätta att läsa. Jag ska försöka hålla detta positiva humör uppe, eftersom jag då är säker att jag läser klart boken idag.

Ha en bra onsdag!

                                                            

Kommentarer
Postat av: Anonym

ser gott ut..p.s e burnanorna slut elelr?_:)

2009-01-21 @ 20:22:01
Postat av: Josefin

Fanns inga burana nej..:)

2009-01-21 @ 20:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0