- The list -

Har just sett på filmen " The break-up" med Aniston och Vaughn. Ganska dålig vill jag påstå, filmen föll ganska tungt. Inget spännande och bara en massa irritationsmoment hela filmen igenom. Borde börja röja undan här lite men tänkte först lägga in en liten blogg-lista, som jag stulit från Alexandras sida. Hih:) Kul, tror jag aldrig gjort en sån här lista förrut:) Here we go!

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Uttråkat humör, väntar att dagen ska börja.
Favoritgodis: Äter sällan, bakar hellre något smarrigt!
Är det nåt du absolut inte äter: Noup, äter allting!And damn proud!
Kläder just nu: Pyjamas och min mojsiga morgonrock.
Musik just nu: Ingen musik, men grannen har någon form av trumsolo på gång?
Vad sa du senast: "Okej, kiva", till Alexandra.
Favorit-hangout: Hemma, både i Bruke och Åbo. Sen gillar jag Kinopalatsi, där trivs jag också:)!
Om du var tvungen att leva i en annan tid, vilken skulle du välja då: Hmm, framtiden:)!
Fisk eller badkruka: Fisk tror jag nog, fast har inte simmat på jättelänge:(
Saft eller alkohol: Saft, Juissi!
Hur många kuddar sover du med: En, eftersom V tar alla andra:)
Favoritväder: En varm sommardag, med en lätt svalkande bris.
Om du var fast på en öde ö, 5 saker att ta med: V, pianot, telefon, mat!, datorn
Spelar du nåt instrument: Jo, piano.
Morgon- eller nattmänniska: Absolut morgonmänniska:) Vaknar tidigt, vill börja dagen så snabbt som möjligt.
Sparare eller slösare: Beror på, slösar ibland, men kompenserar med att ibland spara:)
Bästa film: Moulin Rouge slår allt! Sen tycker jag också om Cold Mountain.
Tror på liv på andra planeter: Jo apselut! Varför sku vi vara dom enda?
Kommer du ihåg din första kärlek: Jo det gör jag väl:)
Är du fortfarande kär i honom: Näe, det var så längesen, hih:)
Har du några homosexuella vänner: Jo
Tror du på mirakel: Jo
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Absolut! Vad är det annars för mening?
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Rätt tolerant skulle jag vilja påstå.
Har du en besatthet? Jo, många onormala och normala:)

Kommentarer
Postat av: Henrica

oojjjj, ja lånar din lista lite...:P ses imoron :D

2009-02-08 @ 20:28:28
URL: http://heni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0