- Update -

Oj, ursäkta min dåliga uppdatering här på bloggen, men min tid har inte riktigt räckt till! Helgen har varit alldeles jättebra, jag har fått en massa fina presanger och kalaset på söndagen var jätteroligt:) Dessutom har jag en ny frisyr nu, och en ny hårfärg, kul! På vändagen såg vi på bio, " Friday the 13th" och jag måste medge att det var den bästa skräckfilmen jag sett på väldans länge! Jag satt och knep V hela filmen igenom, och det är ett tecken på att filmen hade den effekten en skräckfilm ska ha!

Igår hade jag fullt upp i skolan ända till fyra, och sen mötte jag upp mamma och Nathalie i stan. På kvällen fixade jag och V pizza, mums! Jag älskar verkligen pizza, och speciellt då man gör sina alldeles egna pizzor hemma i köket:)

Idag har jag hittills haft en blaj-dag. Jag började skolan halv nio, med asstatistik, och efter det hade jag och Anna tänkt gå på PC statistik undervisning men det visade sig att det inte gick någon sådan alls idag! Fint! Anna var glad då jag lurat henne till skolan, hih:)! Så nu har jag suttit här och sitter fortfarande och väntar på att klockan ska bli ett så att vi kan ha sociologimöte. Puh!

Idag ska jag i teorin läsa på statistik men i praktiken ska  jag inte göra något alls. Ska gå hem från skolan, -15 grader. Nice! Jag har på känn att min dag kommer att vara en av de sämre idag och sådana dagar gillar jag inte! Nå, nu ska jag surfa runt lite. Facebook, here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0