- Tråkväder -

Usch, nu försvinner allt det vita och fina. Varför ska det alltid regna och bli dåligt väder, dessutom är ju sportlovet på kommande snart! Synd för alla barn som väntar på att få skida, skrinna och åka pulka!

Nu var triologin avklarade, hade glömt hur magnifika de filmerna är. Bra att se dem emellanåt! strax ska vi iväg till V's föräldrar och äta mat, mums! Vi hade tänkt gå ut och gå med deras hund Tico också, men inte en chans att ajg går ut med den hårbollen i det här vädret!

Sitter själv och kollar på hundar nu, vi skulle eventuellt vilja ha en liten egen trofast men då vi inte riktigt hittar nån som vi helt kan tänka oss. Jag kan inte ha en som tappar en massa hår, det klarar jag inte, och dessutom är V lite allergisk! Men en Bichon Frisé vill jag INTE ha, även om de sägs vara bra för allergiker.

Nu ska jag klä på mig och sen ska vi åka iväg:)! Ha en skön söndag!


Tico:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0